Good deeds deserve good outcomes : Leveraging generative artificial intelligence to reduce tourists' avoidance of ethical brands embracing stigmatized groups
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Lv, Linxiang; Liang, Yongheng; Chen, Siyun; Liu, Gus Guanrong; Liao, Jiancai
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Förläggare
Volym
110
Artikelnummer
103889
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.annals.2024.103889
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja