undefined

Prospective mathematics teachers' collective identity work: navigating failure experiences and concerns about relating to students

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Lutovac, Sonja; Havia, Johanna

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Havia Johanna Orcid -palvelun logo

Lutovac Sonja Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

3-4

Sidor

19-40

Publikationsforum

64134

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

Annan licens

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

Muu lisenssi

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Sverige

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.7146/nomad.v29i3-4.150751

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja