undefined

Investigating upper-secondary school learners' contributions in co-regulation and socially shared regulation during collaborative learning

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Ahola, Sara; Malmberg, Jonna; Järvenoja, Hanna

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Järvenoja Hanna

Malmberg Jonna Orcid -palvelun logo

Ahola Sara

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Elsevier

Artikelnummer

100870

Publikationsforum

75405

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.lcsi.2024.100870

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja