The Influence of Smart Shopping Carts on the Healthier Food Choices of Young Consumers
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Fagerstrøm, Asle; Eriksson, Niklas; Sigurdsson, Valdimar; Larsen, Nils-Magne; Menon, Vishnu
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
Volym
2087
Sidor
56-75
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
El-, automations- och telekommunikationsteknik, elektronik; Företagsekonomi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-031-62753-8_4
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja