Kohderyhmälähtöisyyden merkitys sisällöntuotannossa
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Tattari, Hanna
Abstrakt
Tarvelähtöinen sisältömarkkinointi syventyy kohdehenkilön elämään ja hänen tiedostettuihin tai vielä tiedostamattomiin tarpeisiinsa. Esimerkiksi viestinnän puolella sama ajatus kulkee termillä kohderyhmälähtöinen viestintä. Jotta viestin saa läpi tämän aikakauden informaatiotulvassa, täytyy osata hypätä kohderyhmän edustajan saappaisiin. Viestijän pitää kysyä itseltään, mitä kohderyhmä haluaa tai tarvitsee. Tarvelähtöisyys merkitsee sitä, että markkinoija tietää millä tavalla viestin voi paketoida niin, että se täyttää jonkin kohdehenkilön tarpeen.
Visa merOrganisationer och upphovspersoner
Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Tattari Hanna
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
PopulärvetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
E1 Populärartikel, tidningsartikelPublikationskanalens uppgifter
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Medie- och kommunikationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Finland
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
finska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja