undefined

Kohderyhmälähtöisyyden merkitys sisällöntuotannossa

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Tattari, Hanna

Abstrakt

Tarvelähtöinen sisältömarkkinointi syventyy kohdehenkilön elämään ja hänen tiedostettuihin tai vielä tiedostamattomiin tarpeisiinsa. Esimerkiksi viestinnän puolella sama ajatus kulkee termillä kohderyhmälähtöinen viestintä. Jotta viestin saa läpi tämän aikakauden informaatiotulvassa, täytyy osata hypätä kohderyhmän edustajan saappaisiin. Viestijän pitää kysyä itseltään, mitä kohderyhmä haluaa tai tarvitsee. Tarvelähtöisyys merkitsee sitä, että markkinoija tietää millä tavalla viestin voi paketoida niin, että se täyttää jonkin kohdehenkilön tarpeen.
Visa mer

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Populärvetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

E1 Populärartikel, tidningsartikel

Publikationskanalens uppgifter

Journal

eSignals

Förläggare

Haaga-Helia ammattikorkeakoulu

Nummer

19.9.2024

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Medie- och kommunikationsvetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Finland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

finska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja