The effect of educational intervention on hybrid teaching competence of health sciences and medical educators' - a mixed methods study
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Kokko, Merja; Pramila-Savukoski, Sari; Ojala, Jaakko; Kuivila, Heli-Maria; Juntunen, Jonna; Törmänen, Tiina; Mikkonen, Kristina
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Förläggare
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Delvis öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Vårdvetenskap; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/00313831.2024.2369860
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja