undefined

The effect of educational intervention on hybrid teaching competence of health sciences and medical educators' - a mixed methods study

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Kokko, Merja; Pramila-Savukoski, Sari; Ojala, Jaakko; Kuivila, Heli-Maria; Juntunen, Jonna; Törmänen, Tiina; Mikkonen, Kristina

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Kuivila Heli

Juntunen Jonna

Mikkonen Kristina Orcid -palvelun logo

Pramila-Savukoski Sari Orcid -palvelun logo

Ojala Jaakko

Törmänen Tiina Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Routledge

Publikationsforum

66782

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Vårdvetenskap; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/00313831.2024.2369860

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja