Lessons learned from analysing PED case studies
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Haase, Matthias; Eicker, Ursula; Hachem-Vermette, Caroline; Kayo, Genku; Rehman, Hassam
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Förläggare
Sidor
118-132
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Byggnads- och samhällsteknik
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.2760/716916
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja