undefined

Upper secondary students’ perceptions of feedback literacy in second language learning in Finland – A qualitative case study

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Mäkipää, Toni

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Mäkipää Toni

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Teaching and Teacher Education

Volym

143

Artikelnummer

104554

Publikationsforum

68080

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.tate.2024.104554

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja