undefined

Promoting university students' well-being and studying with an acceptance and commitment therapy (ACT)-based intervention

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Katajavuori, Nina; Vehkalahti, Kimmo; Asikainen, Henna

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Asikainen Henna

Vehkalahti Kimmo

Katajavuori Nina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Current Psychology (New York)

Volym

42

Publikationsforum

54447

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Psykologi; Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s12144-021-01837-x

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja