undefined

Scaffolding children's participation during teacher-child interaction in second language classrooms

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Koyuncu, Selma; Kumpulainen, Kristiina; Kuusisto, Arniika

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Kuusisto Arniika

Kumpulainen Kristiina

Koyuncu Selma

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Publikationsforum

66782

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/00313831.2023.2183430

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja