'Pushing or excluding the immigrants wouldn't help in the learning process, you know':an intersectional analysis of immigrant women's higher education experiences
Publiceringsår
2024
Upphovspersoner
Triliani, Cynthia; Rúdólfsdóttir, Annadís Greta; Brunila, Kristiina
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Brunila Kristiina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Volym
9
Nummer
2
Sidor
217–233
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/23793406.2023.2216704
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja