undefined

Teacher Interventions in Peer Interaction in Early Second Language Education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Koyuncu, Selma; Kumpulainen, Kristiina; Kuusisto, Arniika

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Kuusisto Arniika

Kumpulainen Kristiina

Koyuncu Selma

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Konin Language Studies

Volym

10

Nummer

1

Publikationsforum

88240

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Polen

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.30438/ksj.2022.10.1.3

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja