undefined

Toward a diagnostic toolkit for intervention in teachers' agency during curriculum reform: Groundwork for a Change Laboratory in Vietnam

Publiceringsår

2024

Upphovspersoner

Dinh, Hien; Sannino, Annalisa

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Sannino Annalisa

Dinh Hien

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

140

Artikelnummer

104494

Publikationsforum

68080

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.tate.2024.104494

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja