undefined

Being, becoming and sustaining: learning professional learning in teacher education

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Gunilla Karlberg-Granlund; Annika Pastuhov

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Pastuhov Annika Orcid -palvelun logo

Karlberg-Granlund Gunilla Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Publikationsforum

65536

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/19415257.2023.2291360

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja