undefined

University Faculty Leaders’ Views of Teacher Educators’ Professional Development

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Maaranen, Katriina; Stenberg, Katariina; Sintonen, Sara; Kynäslahti, Heikki; Jyrhämä, Riitta; Byman, Reijo

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Kynäslahti Heikki

Stenberg Katariina

Maaranen Katriina

Byman Reijo

Jyrhämä Riitta

Sintonen Sara

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Education for Teaching

Volym

49

Nummer

1

Sidor

21–36

Publikationsforum

60209

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/02607476.2022.2045865

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja