undefined

High Quality Educated Teachers and High-quality textbooks – The Two pillars of Quality Education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Maria Hofman-Bergholm

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Hofman-Bergholm Maria

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Transitioning to Quality Education

Moderpublikationens namn

Transitioning to Quality Education

Förläggare

MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute)

Volym

4

Sidor

23-37

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/books978-3-03897-893-0-2

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja