High Quality Educated Teachers and High-quality textbooks – The Two pillars of Quality Education
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Maria Hofman-Bergholm
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Hofman-Bergholm Maria
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Journal
Transitioning to Quality Education
Moderpublikationens namn
Förläggare
MDPI (Multidisciplinary Digital Publishing Institute)
Volym
4
Sidor
23-37
ISSN
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3390/books978-3-03897-893-0-2
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja