Review of Inclusive Education in Portugal: Reviews of National Policies for Education
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Emmanuel Acquah; Mel Ainscow; Lucie Cerna; Alexandre Rutigliano
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Separat verk
Målgrupp
Facklig
UKM:s publikationstyp
D5 Yrkesinriktad bok
Publikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Reviews of National Policies for Education
Förläggare
OECD
ISSN
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1787/a9c95902-en
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja