undefined

Review of Inclusive Education in Portugal: Reviews of National Policies for Education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Emmanuel Acquah; Mel Ainscow; Lucie Cerna; Alexandre Rutigliano

Organisationer och upphovspersoner

Åbo Akademi

Acquah Emmanuel Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Separat verk

Målgrupp

Facklig

UKM:s publikationstyp

D5 Yrkesinriktad bok

Publikationskanalens uppgifter

Journal/Serie

Reviews of National Policies for Education

Förläggare

OECD

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1787/a9c95902-en

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja