Mapping the Field of Composing Pedagogy in Finland: From Musical Inventions to Cultural Participation
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Partti, Heidi
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
The Routledge Companion To Teaching Music Composition in Schools: International Perspectives
Förläggare
Sidor
114–121
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC ND
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Teater, dans, musik, övrig scenkonst
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.4324/9781003184317-11
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja