undefined

Elementary school students’ strategic learning : does task-type matter?

Publiceringsår

2014

Upphovspersoner

Malmberg, Jonna; Järvelä, Sanna; Kirschner, Paul

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Malmberg Jonna Orcid -palvelun logo

Kirschner Paul

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

2

Sidor

113-136

Publikationsforum

63266

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Tyskland

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s11409-013-9108-5

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja