undefined

From high peaks to deep valleys: Using a situation- and person-oriented approach to assess within- and between-student variation in momentary engagement and disengagement

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Järvinen, Jussi; Ketonen, Elina E.; Hietajärvi, Lauri; Salmela-Aro, Katariina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Ketonen Elina E.

Järvinen Jussi

Salmela-Aro Katariina

Hietajärvi Lauri

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Learning and Instruction

Volym

82

Artikelnummer

101685

Publikationsforum

62542

Publikationsforumsnivå

3

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

finska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1016/j.learninstruc.2022.101685

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja