undefined

Upper Secondary School Students’ Experiences of How Exercise Breaks Affect their Well-being and Ability to Study: A Qualitative Study

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Fred, Niina; Mikkonen, Kristina; Pramila-Savukoski, Sari; Hylkilä, Krista; Kuivila, Heli-Maria

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Kuivila Heli

Hylkilä Krista

Mikkonen Kristina Orcid -palvelun logo

Pramila-Savukoski Sari Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Nummer

3

Sidor

715-731

Publikationsforum

85036

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY SA

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY SA

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Hälsovetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Turkiet

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.46328/ijres.3210

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja