Upper Secondary School Students’ Experiences of How Exercise Breaks Affect their Well-being and Ability to Study: A Qualitative Study
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Fred, Niina; Mikkonen, Kristina; Pramila-Savukoski, Sari; Hylkilä, Krista; Kuivila, Heli-Maria
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Nummer
3
Sidor
715-731
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY SA
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY SA
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Hälsovetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Turkiet
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.46328/ijres.3210
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja