How Learning Process Data Can Inform Regulation in Collaborative Learning Practice
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Järvelä, Sanna; Vuorenmaa, Eija; Çini, Ahsen; Malmberg, Jonna; Järvenoja, Hanna
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Advances in Analytics for Learning and Teaching; Practicable Learning Analytics
Moderpublikationens redaktörer
Viberg, O.; Grönlund, Å.
Förläggare
Sidor
115-132
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
Muu lisenssi
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-031-27646-0_7
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja