undefined

How Learning Process Data Can Inform Regulation in Collaborative Learning Practice

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Järvelä, Sanna; Vuorenmaa, Eija; Çini, Ahsen; Malmberg, Jonna; Järvenoja, Hanna

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Cini Iricioglu Ahsen Orcid -palvelun logo

Malmberg Jonna Orcid -palvelun logo

Vuorenmaa Eija

Järvenoja Hanna

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens redaktörer

Viberg, O.; Grönlund, Å.

Förläggare

Springer

Sidor

115-132

Publikationsforum

5952

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

Muu lisenssi

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-031-27646-0_7

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja