undefined

A Structural Equation Approach and Modelling of Pre-service Teachers' Perspectives of Cybersecurity Education

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Ayanwale, Musa Adekunle; Sanusi, Ismaila Temitayo; Molefi, Rethabile Rosemary; Otunla, Adekunle Olusola

Organisationer och upphovspersoner

Östra Finlands universitet

Sanusi Ismaila Temitayo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

2024; 29

Nummer

3

Sidor

3699-3727

Publikationsforum

55039

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s10639-023-11973-5

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja