Interaction during online classes fosters engagement with learning and self-directed study both in the first and second years of the COVID-19 pandemic
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Gherghel, Claudia; Yasuda, Shoko; Kita, Yosuke
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Kita Yosuke
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
200
Artikelnummer
104795
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
3
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1016/j.compedu.2023.104795
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja