undefined

Assessing and Tracking Students’ Wellbeing through an Automated Scoring System: School Day Wellbeing Model

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Tang, Xin; Upadyaya, Katja; Hiroyuki, Toyama; Kasanen, Mika; Salmela-Aro, Katariina

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Salmela-Aro Katariina

Upadyaya Katja

Hiroyuki Toyama

Tang Xin

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Springer

Sidor

55–71

Publikationsforum

5952

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Ja

DOI

10.1007/978-3-031-09687-7_4

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja