Does marginalisation in education stall the progess of sustainable development goals?
Publiceringsår
2020
Upphovspersoner
Ingutia, Rose Anyiko
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Ingutia Rose Anyiko
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
48
Nummer
5
Sidor
495-511
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Övriga jordbruksvetenskaper
Publiceringsland
Förenade kungariket
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1080/03004279.2019.1623281
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja