Does marginalisation in education stall the progess of sustainable development goals?

Does marginalisation in education stall the progess of sustainable development goals?

Publiceringsår

2020

Upphovspersoner

Ingutia, Rose Anyiko

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Ingutia Rose Anyiko

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Education 3-13

Volym

48

Nummer

5

Sidor

495-511

Publikationsforum

55037

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Övriga jordbruksvetenskaper

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/03004279.2019.1623281

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja

Does marginalisation in education stall the progess of sustainable development goals? - Forskning.fi