Through reflective practice towards learner autonomy in teacher education
Publiceringsår
2004
Upphovspersoner
Mäkinen, Kaarina
Organisationer och upphovspersoner
Uleåborgs universitet
Mäkinen Kaarina
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B2 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Journal
Tutkiva opettaja
Moderpublikationens namn
Teacher as researcher. Pictures and perspectives of teacher professionalism
Moderpublikationens redaktörer
Eds. M-L. Husso & T. Vallandingham
Förläggare
Tuope
Nummer
1
Sidor
97-105
ISSN
ISBN
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ingen information
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Förlagets internationalitet
Inhemsk
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Okänd
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja