undefined

Through reflective practice towards learner autonomy in teacher education

Publiceringsår

2004

Upphovspersoner

Mäkinen, Kaarina

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Mäkinen Kaarina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Inte kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

B2 Del av bok eller annat samlingsverk

Publikationskanalens uppgifter

Journal

Tutkiva opettaja

Moderpublikationens redaktörer

Eds. M-L. Husso & T. Vallandingham

Förläggare

Tuope

Nummer

1

Sidor

97-105

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ingen information

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Okänd

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja