Expert Teachers’ Perceptions of Their Students’ Environmental Literacy and the Practice of Environmental Education
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Huoponen, Anssi
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
14
Nummer
1
Sidor
112-136
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY NC ND
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Socialgeografi och ekonomisk geografi
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.2478/dcse-2023-0010
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja