undefined

Non-Native Gifted Students in a Finnish Teacher Training School: A Case Study

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Stargardter, Jessica; Laine, Sonja; Tirri, Kirsi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Tirri Kirsi

Laine Sonja

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Education Sciences

Volym

13

Nummer

7

Artikelnummer

659

Sidor

296-314

Publikationsforum

75103

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/educsci13070659

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja