undefined

Epistemic Emotions and Observations Are Intertwined in Scientific Sensemaking:A Study among Upper Secondary Physics Students

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Vilhunen, Elisa; Chiu, Mei-Hung; Salmela-Aro, Katariina; Lavonen, Jari; Juuti, Kalle

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Vilhunen Elisa

Lavonen Jari

Juuti Kalle

Salmela-Aro Katariina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

21

Nummer

5

Sidor

1545–1566

Publikationsforum

58794

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s10763-022-10310-5

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja