undefined

Tracing teachers’ perceptions of entanglement of digitally-mediated educational activities and learning environments:a practice-oriented method

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Sarkio, Katri Johanna; Korhonen, Tiina; Hakkarainen, Kai

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Hakkarainen Kai

Sarkio Katri Johanna

Korhonen Tiina

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Learning environments research

Volym

26

Nummer

2

Sidor

469–489

Publikationsforum

62548

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Nederländerna

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s10984-022-09442-w

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja