A pedagogical framework to promote sustainable financial literacy in competence-based vocational secondary education and training: The SuFi project case
Publiceringsår
2023
Upphovspersoner
Margeviča-Grinberga, Ieva; Lake, Sandra; Pigozne, Tamara; Siirilä, Jani; Surikova, Svetlana
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Förläggare
Volym
52
Nummer
1
Sidor
61-70
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
0
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Spanien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.17811/rifie.52.1.2023.61-70
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja