undefined

A pedagogical framework to promote sustainable financial literacy in competence-based vocational secondary education and training: The SuFi project case

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Margeviča-Grinberga, Ieva; Lake, Sandra; Pigozne, Tamara; Siirilä, Jani; Surikova, Svetlana

Organisationer och upphovspersoner

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

52

Nummer

1

Sidor

61-70

Publikationsforum

91462

Publikationsforumsnivå

0

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Spanien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.17811/rifie.52.1.2023.61-70

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja