undefined

Knowledge-Based Curriculum Integration:Potentials and Challenges for Teaching and Curriculum Design

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Niemelä, Mikko A.

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Niemelä Mikko A.

Publikationstyp

Publikationsform

Separat verk

Målgrupp

Vetenskaplig

UKM:s publikationstyp

G5 Artikelavhandling

Publikationskanalens uppgifter

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY NC

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik; Sociologi

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Finland

Förlagets internationalitet

Inhemsk

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja