undefined

Outlining Play and Playful Learning in Finland and Brazil:A Content Analysis of Early Childhood Education Policy Documents

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi; Brotherus, Annu; Gearon, Liam; Kuusisto, Arniika

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Brotherus Annu

Kuusisto Arniika

Kangas Jonna

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

23

Nummer

2

Sidor

153-165

Publikationsforum

54072

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1177/1463949120966104

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja