When Gamification Spoils Your Learning:A Qualitative Case Study of Gamification Misuse in a Language-Learning App
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Hadi Mogavi, Reza; Guo, Bingcan; Zhang, Yuanhao; Haq, Ehsan Ul; Hui, Pan; Ma, Xiaojuan
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Hui Pan
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
L@S 2022 - Proceedings of the 9th ACM Conference on Learning @ Scale
Förläggare
Sidor
175-188
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Förenta staterna (USA)
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1145/3491140.3528274
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja