undefined

The relationship between international higher education students’ writing conceptions and approaches to learning

Publiceringsår

2023

Upphovspersoner

Yin, Yufan; Parpala, Anna; Toom, Auli

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Parpala Anna

Toom Auli

Yin Yufan

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Writing Research

Volym

14

Nummer

3

Sidor

421-446

Publikationsforum

68293

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Belgien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.17239/jowr-2023.14.03.04

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja