Costa Rican Preservice Mathematics Teachers' Readiness to Teach

Costa Rican Preservice Mathematics Teachers' Readiness to Teach

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Alfaro Viquez, Helen

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Alfaro Viquez Helen

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Volym

17

Nummer

2

Artikelnummer

em0676

Publikationsforum

58147

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.29333/iejme/11712

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja