Costa Rican Preservice Mathematics Teachers' Readiness to Teach
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Alfaro Viquez, Helen
Organisationer och upphovspersoner
Tammerfors universitet
Alfaro Viquez Helen
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Volym
17
Nummer
2
Artikelnummer
em0676
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.29333/iejme/11712
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja