Consumers’ purchasing behavior of Cradle-to-Cradle™ products – The role of trust and supply chain perceptions
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Damberg, Svenja; Fritz, Morgane M.C.; Bozic, Katerina; Saari, Ulla
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Inte kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
B3 Icke-referentgranskad artikel i konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Moderpublikationens namn
Proceedings of the 29th Innovation and Product Development Management Conference
Förläggare
ISSN
Publikationsforum
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Företagsekonomi
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja