undefined

Exploring the connection between task difficulty, task perceptions, physiological arousal and learning outcomes in collaborative learning situations

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Malmberg, Jonna; Haataja, Eetu; Järvelä, Sanna

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Haataja Eetu Orcid -palvelun logo

Malmberg Jonna Orcid -palvelun logo

Järvelä Sanna Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Springer

Nummer

3

Sidor

793-811

Publikationsforum

63266

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Publiceringsland

Förenta staterna (USA)

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/s11409-022-09320-z

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja