Exploring Education Techno-Monitoring Futures: A Participatory Speculative Critical Design Case
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Durall Gazulla, Eva
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Nummer
51
Sidor
202-218
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Licens för förläggarens version
CC BY NC ND
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC ND
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Bildkonst och formgivning
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Italien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.55612/s-5002-051-009
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja