undefined

Obstacles and challenges identified by practitioners of non-formal science learning activities in Europe

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Christidou, Dimitra; Voulgari, Iro; Tisza, Gabriella; Norouzi, Behnaz; Kinnula, Marianne; Iivari, Netta; Papavlasopoulou, Sofia; Gollerizo, Adrián; Lozano González, Jose María; Konstantinidi Sofrona, Dafni

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Norouzi Behnaz Orcid -palvelun logo

Kinnula Marianne Orcid -palvelun logo

Iivari Netta

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

Taylor & Francis

Nummer

3

Sidor

514-533

Publikationsforum

58795

Publikationsforumsnivå

2

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY NC ND

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/09500693.2022.2035466

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja