undefined

Connections of Transformative Education with Bhutan’s Pedagogical Ideas for Promoting Sustainability Education

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Jeronen, Eila; Ahonen, Päivi; Korkeamäki, Riitta-Liisa

Organisationer och upphovspersoner

Uleåborgs universitet

Korkeamäki Riitta-Liisa

Jeronen Eila Orcid -palvelun logo

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Förläggare

MDPI

Artikelnummer

163

Publikationsforum

71524

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.3390/su14010163

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja