A Contemporary Dialogue of Finnish Early Childhood Education and Care – Pedagogical Leadership in Early Childhood Education Teachers’ Work
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Heikka, Johanna; Suhonen, Katja; Kahila, Sanni
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Finnish Early Childhood Education and Care. A Multi-theoretical perspective on research and practice
Moderpublikationens redaktörer
Harju-Luukkainen, Heidi; Kangas, Jonna; Garvis, Susanne
Förläggare
Volym
1
Sidor
13-26
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-030-95512-0_2
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja