undefined

Gamified Educational Software for Data Literacy - A Research Through Design Approach to GANDALF

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Legaki, Zampeta; Thibault, Mattia; Hamari, Juho

Organisationer och upphovspersoner

Tammerfors universitet

Hamari Juho

Thibault Mattia Orcid -palvelun logo

Legaki Zampeta

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Konferens

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A4 Artikel i en konferenspublikation

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Data- och informationsvetenskap; Språkvetenskaper

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1145/3555858.3555912

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja