Predicting Academic Achievement With Students' Learning Diary and Epistemic Beliefs
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Kivimäki, Ville Antero
Organisationer och upphovspersoner
Helsingfors universitet
Kivimäki Ville Antero
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Konferens
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A4 Artikel i en konferenspublikationPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Förläggare
Volym
86
Sidor
168-177
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC ND
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Data- och informationsvetenskap; Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.29007/zzfc
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja