Writing a master's thesis:Associations between the grade, self-efficacy for thesis writing, approaches to writing, and experiences of the thesis as a teaching and learning environment
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Mendoza, Laura; Lindblom-Ylanne, Sari; Lehtonen, Tuula; Hyytinen, Heidi
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Moderpublikationens namn
Volym
14
Nummer
2
Sidor
257-286
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Parallellagringens licens
CC BY NC ND
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Belgien
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Nej
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.17239/jowr-2022.14.02.04
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja