undefined

Writing a master's thesis:Associations between the grade, self-efficacy for thesis writing, approaches to writing, and experiences of the thesis as a teaching and learning environment

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Mendoza, Laura; Lindblom-Ylanne, Sari; Lehtonen, Tuula; Hyytinen, Heidi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Hyytinen Heidi

Mendoza Laura

Lindblom-Ylanne Sari

Lehtonen Tuula

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Journal of Writing Research

Volym

14

Nummer

2

Sidor

257-286

Publikationsforum

68293

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Helt öppen publikationskanal

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Belgien

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Nej

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.17239/jowr-2022.14.02.04

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja