Research assignments in teacher education – Norwegian undergraduate student teachers’ experiences of the writing process
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Gunilla Eklund; Idar Mestad; Charlotte Aksland; Kirsti Jegstad
Organisationer och upphovspersoner
Åbo Akademi
Eklund Gunilla
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal/Serie
Volym
16
Nummer
3
Sidor
1-21
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.5617/adno.9196
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja