undefined

Technology enhanced assessment: Ottawa consensus statement and recommendations

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Fuller, Richard; Goddard, Viktoria C. T.; Nadarajah, Vishna D.; Treasure-Jones, Tamsin; Yeates, Peter; Scott, Karen; Webb, Alexandra; Valter, Krisztina; Pyörälä, Eeva

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Pyörälä Eeva

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Tidning

Artikelstyp

En originalartikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskrift

Publikationskanalens uppgifter

Moderpublikationens namn

Medical Teacher

Volym

44

Nummer

8

Sidor

836-850

Publikationsforum

63155

Publikationsforumsnivå

1

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Ja

Öppen tillgång till publikationskanalen

Delvis öppen publikationskanal

Licens för förläggarens version

CC BY NC ND

Parallellsparad

Ja

Parallellagringens licens

CC BY NC ND

Publiceringsavgift för öppen tillgång €

3190

Betalningsår för den öppen tillgång publiceringsavgiften

2022

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Förenade kungariket

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1080/0142159X.2022.2083489

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja