“Expert persuasion” can decrease willingness to pay for sugar-containing food
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Ntoumanis, Ioannis; Panidi, Ksenia; Grebenschikova, Yaroslava; Shestakova, Anna N.; Kosonogov, Vladimir; Jääskeläinen, Iiro P.; Kadieva, Dzerassa; Baran, Sofia; Klucharev, Vasily
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Tidning
Artikelstyp
En originalartikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A1 Originalartikel i en vetenskaplig tidskriftPublikationskanalens uppgifter
Journal
Förläggare
Volym
9
Artikelnummer
926875
Sidor
1-9
ISSN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
1
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Ja
Öppen tillgång till publikationskanalen
Helt öppen publikationskanal
Parallellsparad
Ja
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Psykologi
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.3389/fnut.2022.926875
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja