Creating a Theoretical Framework for Playful Learning and Pedagogy :The Finnish Perspective
Publiceringsår
2022
Upphovspersoner
Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi
Organisationer och upphovspersoner
Publikationstyp
Publikationsform
Artikel
Moderpublikationens typ
Samlingsverk
Artikelstyp
Annan artikel
Målgrupp
VetenskapligKollegialt utvärderad
Kollegialt utvärderadUKM:s publikationstyp
A3 Del av bok eller annat samlingsverkPublikationskanalens uppgifter
Moderpublikationens namn
Finnish Early Childhood Education and Care :A Multi-theoretical perspective on research and practice
Förläggare
Volym
1
Nummer
1
Sidor
195-208
ISSN
ISBN
Publikationsforum
Publikationsforumsnivå
2
Öppen tillgång
Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst
Nej
Parallellsparad
Nej
Övriga uppgifter
Vetenskapsområden
Pedagogik
Nyckelord
[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]
Publiceringsland
Schweiz
Förlagets internationalitet
Internationell
Språk
engelska
Internationell sampublikation
Ja
Sampublikation med ett företag
Nej
DOI
10.1007/978-3-030-95512-0_14
Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling
Ja