undefined

Creating a Theoretical Framework for Playful Learning and Pedagogy :The Finnish Perspective

Publiceringsår

2022

Upphovspersoner

Kangas, Jonna; Harju-Luukkainen, Heidi

Organisationer och upphovspersoner

Helsingfors universitet

Harju-Luukkainen Heidi

Kangas Jonna

Publikationstyp

Publikationsform

Artikel

Moderpublikationens typ

Samlingsverk

Artikelstyp

Annan artikel

Målgrupp

Vetenskaplig

Kollegialt utvärderad

Kollegialt utvärderad

UKM:s publikationstyp

A3 Del av bok eller annat samlingsverk

Öppen tillgång

Öppen tillgänglighet i förläggarens tjänst

Nej

Parallellsparad

Nej

Övriga uppgifter

Vetenskapsområden

Pedagogik

Nyckelord

[object Object],[object Object],[object Object],[object Object]

Publiceringsland

Schweiz

Förlagets internationalitet

Internationell

Språk

engelska

Internationell sampublikation

Ja

Sampublikation med ett företag

Nej

DOI

10.1007/978-3-030-95512-0_14

Publikationen ingår i undervisnings- och kulturministeriets datainsamling

Ja